top of page

TIP! Serie: How To Get Away With Murder


Zoals jullie misschien weten ben ik een echte Netflix-fan! Onbeperkt series streamen op mijn televisie middels mijn Apple TV, een heerlijke tijdsbesteding voor de zondagmiddag! Toch ben ik verslaafd geraakt aan een nieuwe serie die nog niet op Netflix te vinden is: How To Get Away With Murder.

In de eerste aflevering van de serie maak je kennis met vijf rechten-studenten die plaatsnemen in het klaslokaal van Annalise Keating, professor Strafrecht. Meteen is bekend dat de studenten niet met zomaar een professor te maken hebben, maar met een harde carriërebitch die over lijken gaat. Als Wes Gibbins, het hoofdpersonage, geen antwoord weet op haar vraag, wordt hij dan ook keihard vernederd tegenover zijn gloednieuwe klasgenoten.

"Meteen is bekend dat de studenten niet met zomaar een professor te maken hebben, maar met een harde carriërebitch die over lijken gaat"

In de serie strijden de vijf studenten om de Annalise bokaal, die staat voor de beste student van dat jaar. Door hun fanatiekheid worden de studenten uiteindelijk zelf betrokken in een moordzaak en moeten zij hemel en aarde bewegen om hun hoofd boven water te houden.

De serie is makkelijk te volgen, heeft een constante spanningsboog en dus zeker een aanrader. HTGAWM wordt momenteel enkel in Amerika uitgezonden. Ik kijk zelf de serie via http://www.free-tv-video-online.me/internet/how_to_get_away_with_murder/season_1.html maar dit zijn wel afleveringen zonder ondertitelingen.

Heb jij de serie bekeken? Wat vond jij ervan? Laat je reactie achter onder deze post!

GERELATEERD
RECENT
ARCHIEF
ZOEKEN OP TAGS
Er zijn nog geen tags.
VOLG MIJ
  • instagram.png
  • twitter.png
  • linkedin.png
bottom of page